4. septembrī 4.-12. klašu skolēni devās pārgājienā “Mangaļsala – Vecāķi”. Šoreiz pārgājiena uzdevums bija izveidot gleznu no dabas materiāliem.
Skolēnu atsauksmes.
Man patika likt gleznu, staigāt gar jūru, svaigais gaiss, satikt savus klasesbiedrus, ka varēja drusciņ pastaigāt pa ūdeni, skaistā jūra, ka daba nav piemētāta un ka bija silts ūdens un saulains laiks, staigāt pa pludmali ar saviem klasesbiedriem un skolotāju.
Mani pārsteidza medūzas, kuras bija kā apaļi želejas gabaliņi, glezna, kuru izveidojām, tas, cik silti bija pludmalē, zirgi.
Es pamanīju dažnedažādus gliemežvākus, kokus, ūdeni, putnus, smiltis, vairākas lidmašīnas, glumās medūzas, zirgus, viņi bija divi, skaisti un lieli.
Es saklausīju mazos ūdens viļņus, kas iznāca krastā, kā šņāc jūra, draugus un nedaudz vēju, kaijas, lidmašīnas, klasesbiedru čalas, viļņu skalošanos, putnu klaigas.
Es sataustīju smiltis, gliemežvākus, koku zarus, akmentiņus, spalvas, smilgas, mālu, čiekurus, skujas, smalkās smiltis, kuras vējš bieži iepūta man sejā, oļus.
Es jutos brīvi, ļoti labi, tikai pēc pārgājiena sāpēja kājas, laimīgi, satiekot draudzenes no klases, pēc kurām ļoti ilgojos, priecīgi, jo bija iespēja parunāties ar draugiem.
“Man patika gliemežvāku veidojumi, kurus veidoja manas klasesbiedrene. Es pamanīju, cik ļoti mani klasesbiedri izstiepušies un kļuvuši skaistāki vasaras laikā. Es saklausīju skaļo draugu sarunu vidū lidojam mazu, klusu lapseni. Es sataustīju skaistos gliemežvākus un mitrās jūras smiltis. Es jutos priecīga par skaisto laiku, par jauko pārgājienu un interesantām, smieklīgām sarunām.Liels paldies par jaukos pārgājienu.”
“Man patika daudzās atpūtas pauzes, kuras varēja ēst. Mani pārsteidza, cik mierīga bija jūra. Es pamanīnju daudz dažādus putnus. Es jutos labi, bet bija karsts. Es saklausīju jūras viļņus un jutos ļoti priecīga.”
“Man patika pavadīt laiku ar klasesbiedriem, vērojot dabu un lasot dabas materiālus, no kuriem veicām radošo uzdevumu. Kopā izveidojām ezi no zariem, gliemežvākiem un akmeņiem. Es jūtos sajūsmināta, jo vasarā ar klasesbiedriem nepavadījām daudz laika, taču pārgājiens lika veidot jaunu un ciešāku kontaktu”.
“Pārsteidza, cik interesanti un radoši puiši no klases pildīja radošo uzdevumu. Es pamanīju izmaiņas dabā, ka nodzeltē lapas un gaisa temperatūra ir vēsāka. Mani pārsteidza tas, ka pa 8 gadiem pirmo reizi pārgājiena laikā aizgājām līdz bākai. Man patika tas, ka bija dzirdama jūras šalkoņa. Es sataustīju siltās smiltis un auksto jūru. Man patika, ka šīs pārgājiens bija atšķirīgs no ikdienas. Man patika, ka skolotāja bija ļoti saprotoša un stāstīja visu.”