Matemātikas rīta mērķis bija noskaidrot dažādu klašu skolēnu attieksmi pret matemātiku izmantojot nepabeigtos teikumus un anketu ,,Es un matemātika’’. Aptaujas tika veiktas 6., 7. un 9.klasēs.
Apkopojot skolēnu sniegtās atbildes, tika iegūts sekojošais.
1.Ja matemātika būtu krāsa, tad tā būtu
zila, jo mācību grāmata ir zilā krāsā
zila, jo tā ir mīļākā krāsa
sarkana, jo svarīga krāsa
zaļa, jo tā ir veiksmes krāsa un bez matemātikas veiksme nebūs
melna, jo matemātika ir nesaprotama
rozā, jo es to krāsu ienīstu.
2. Ja matemātika būtu skaņa, tad tā būtu
viļņu skaņa, jo ir ļoti daudz tēmu
bites skaņa, jo bites izdod čaklas skaņas
klusa skaņa, jo matemātikas stundas ir klusas un intensīvas
reps, jo reps ir nesaprotams
opera, jo man riebjas opera.
Lielākajai daļai skolēnu nepatīk strādāt pie tāfeles, jo uztraucas, ka izrēķinās nepareizi un klases biedri par to smiesies.
Anketā, uz jautājumu, patīk vai nepatīk matemātika, 9-to klašu skolēni lielākā daļa atbild, ka patīk, bet pārējo klašu skolēnu domas dalās aptuveni uz pusēm, tomēr nedaudz vairāk ir to, kuriem patīk.
Vērā ņemama ir skolēnu atbilde uz jautājumu, kā viņi vislabāk izprot jauno mācību vielu. Neviens skolēns neatzīmē atbildi IZLASU PATS, bet atbildi TO IZSTĀSTA SKOLOTĀJS vai PASKAIDRO KLASES BIEDRS.
Savai matemātikas skolotājai skolēni novēlē
pacietību
stiprus nervus
veselību
vienmēr labu garastāvokli
dzert kumelīšu tēju.
Sagatavoja Maruta Gražanska